Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

vrijdag 10 april 2015

15 questions tag

Heey!

Ik kwam de '15 questions tag' tegen waardoor je mij beter leert kennen. Het zijn best wel random vragen, maar dat vind ik wel leuk! Let's get started!





1. Heb je huisdieren?

Ja, ik heb 1 kat en 2 kippen.


2. Hoe is het weer nu?

Vandaag is het erg mooi weer! Lekker zonnig, niet te warm, niet te koud. 

3. Hoe laat was je vanochtend wakker?


8:30! We mochten namelijk later op school komen omdat we gisteren een schoolfeest hadden. 

4. Wanneer heb je voor het laats gedoucht?

Vanochtend.

5. Wat is de laatste film die je gezien hebt? 

GBF,die vond ik erg leuk! Het gaat over een jongen die uit de kast komt op het moment wanneer Gay Best Friends een trend zijn. Populaire meisjes van zijn school strijden met elkaar om zijn Best Friend te zijn. Het is een beetje een standaard film, zoals MeanGirls.

6. Wat voor telefoon heb je?

Een witte iPhone 4s

7. Wat voor ringtone heb je?

Gewoon de standaard iPhone ringtone.

8. Ben je wel eens in een ander land geweest?

Ja! Ik ben in Nederland, Portugal, Spanje, Italiƫ, Engeland (Londen), Frankrijk, Duitsland, Belgiƫ en nog meer landen geweest. Ik vind reizen erg leuk!

Dit is een foto die ik vanuit de London-Eye heb gemaakt.

9. Hoeveel broers en zussen heb je?


Ik heb geen broers of zussen. Ja, ik ben enigst kind. Maar dat vind ik niet erg want ik weet nou eenmaal niet beter, haha. Maar op vakantie mis ik vaak wel een broer of zus.

10. Heb je een computer of laptop?

Ja, een ASUS touchscreen laptop. Daar ben ik er blij mee en en ik gebruik hem ook dagelijks!

11. Wat is je favoriete pizzabeleg?

Ik vind een pizza Funghi altijd wel lekker. Dat is met champignons, wat ik erg lekker vind. Maar spinazie, tomaat, paprika en vooral veel kaas vind ik ook lekker.

12. Heb je wel eens een nacht niet geslapen?

Nee, eigenlijk niet! Ik heb wel eens alleen 10 minuten geslapen, maar ik heb nooit een hele nacht niet geslapen, haha.

13. Wat voor kleur ogen heb je?

Groen-blauw-grijs. Zoiets, de meningen zijn verdeeld. 

14. Wat heb je voor het laats gekocht?

Kleren bij de Forever 21 in Amsterdam.

15. Zomer of Winter?

Zomer! Ik hou meer van ijsjes eten, zwemmen en korte broeken dan van mutsen, kou en handschoenen.

Dat waren alle vragen! 
Liefs,

Anne

_____________________________________________

Geen opmerkingen:

Een reactie posten