Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

vrijdag 29 mei 2015

Evalutatie bloggen

Hoi lezers!

Dit is waarschijnlijk het laatste wat ik post op mijn blog. Dus ik ga vandaag een evaluatie schrijven over mijn blogervaring. 

Ik vond bloggen erg leuk! Ik heb gemerkt dat ik enthousiast begon maar dat dat steeds minder werd. Ik vond het namelijk lastig om een goed onderwerp te vinden, te schrijven, te controleren op spelling, nog een keer te controleren en uiteindelijk na een tijd het bericht te posten. Mijn motivatie was eerst om zoveel mogelijk pageviews te krijgen, maar uiteindelijk maakte dat me niet zo veel meer uit en ging het me juist om het 
schrijven! Ik besteedde denk ik wel iets te veel tijd aan de opmaak, want die tijd had ik beter in de teksten kunnen stoppen.



Ook vond ik het erg leuk dat je verschillende opdrachten kreeg, zo krijg je niet hetzelfde soort teksten op je blog. Het was leuk om te zien hoe verschillend klasgenoten hetzelfde soort teksten schrijven. Daar heb ik ook inspiratie uit gehaald. Ik heb alleen niet veel reacties geplaats. Ik denk dat ik dat een volgende keer meer moet doen, omdat je anderen dan kunt helpen met hun blog. 

Ik heb van deze opdracht geleerd hoe je een goed opbouwende tekst kunt schrijven en dat de juiste woordkeuze erg belangrijk is. Je bent continu bezig met spelling en opbouw. Ook moet je je teksten aanpassen op je doelgroep. Ik heb denk ik niet héél erg een persoonlijke schrijfstijl ontwikkeld. Vooral met het idee dat dit een opdracht voor school is. Maar ik ben tevreden en trots op het resultaat. Ik denk dat ik de opmaak een andere keer ook niet anders had gedaan. 

Groetjes,

Anne

_____________________________________________

Geen opmerkingen:

Een reactie posten